Το νέο χαρακτηριστικό φαίνεται να είναι ένα απλό πείραμα, καθώς δεν είναι ευρέως διαδεδομένο. Ωστόσο, αυτή είναι η πρώτη φορά που το Twitter προσπαθεί να κάνει τα στατιστικά στοιχεία ορατά σε όλους.
Έως τώρα, οι χρήστες δεν είχαν τη δυνατότητα να δουν τέτοιου είδους στοιχεία και αυτό θα είναι πολύ χρήσιμο για τους διαφημιστές προκειμένου να βλέπουν την πρόοδο από τις καμπάνιες τους.
Twitter εργάζεται συνεχώς σε νέα πράγματα για να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, προσθέτοντας όλο και περισσότερα χαρακτηριστικό. Οι δοκιμές αυτές δεν είναι ασυνήθιστες και τις περισσότερες φορές επηρεάζουν μόνο ένα μικρό ποσοστό των χρηστών. Στην πραγματικότητα, οι ομάδες που εργάζονται για τα έργα αυτά δεν χρειάζεται καν να πάρουν άδεια πριν από την ενεργοποίηση μιας τέτοια δοκιμής.
Το νέο χαρακτηριστικό θα έχει ανάμεικτα αποτελέσματα. Από τη μια πλευρά οι χρήστες θα γνωρίζουν τι ενδιαφέρει περισσότερο τους followers, από την άλλη όμως ίσως να αποθαρρύνονται και να σταματήσουν το tweeting, πράγμα που θα μπορούσε να μειώσει τη δραστηριότητα του Twitter, κάτι που φυσικά δεν αναζητά η εταιρεία.
Source: