Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Το Twitter μετατρέπεται σε εργαλείο για online customer service

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Christiana

Christiana
Forum Moderator
Forum Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μια αναβάθμιση προσφέρει το Twitter στα brands και στις επιχειρήσεις γενικότερα, προκειμένου να εξυπηρετούν τους πελάτες τους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Συγκεκριμένα, τους προσφέρει τη δυνατότητα ενός συνδέσμου όπου παραπέμπει τους πελάτες σε αποστολή άμεσου μηνύματος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η δυνατότητα του “send a private message” θα εμφανίζεται σε κάτω μέρος ενός tweet και πατώντας το ο χρήστης θα μεταβαίνει στην δημιουργία DM (άμεσου μηνύματος). Ένας άμεσος τρόπος για customer service από το Twitter, που μπορεί και να σώσει μια επιχείρηση από την «κατακραυγή» ενός δυσαρεστημένου πελάτη.

Τέλος, το Twitter θέλοντας να συγκεντρώσει και το απαραίτητο feedback, θα ρωτά τον χρήστη κατά πόσο ήταν ικανοποιημένος από την άμεση επικοινωνία που είχε με την εταιρία.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: