“Είμαστε ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να μετατρέψουμε την εμπειρία των διαφημίσεων στο Yahoo, ξεδιπλώνοντας νέες, image-rich, native διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις αυτές είναι ειδικά σχεδιασμένες για τα κινητά, άψογα συνδεδεμένες με το περιεχόμενο και απευθύνονται στους κατάλληλους καταναλωτές, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Οι νέες διαφημίσεις είναι διαθέσιμες μέσω του Yahoo Gemini”, αναφέρει η ανακοίνωση της Yahoo.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Net Βrody, δήλωσε ότι ήταν λογικό να δημιουργηθεί ένα νέο είδος διαφημίσεων, δεδομένου ότι το σύνολο του δικτύου των ιστοσελίδων και των υπηρεσιών της Yahoo έχει επανασχεδιαστεί κατά το παρελθόν έτος.
O Brody επισήμανε ότι εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται κάθε μέρα το Yahoo από τις φορητές συσκευές τους, για να ενημερωθούν, να αναζητήσουν πληροφορίες, να διαβάσουν ειδήσεις, να ελέγξουν τις καιρικές συνθήκες, το ταχυδρομείο, και πολλά άλλα. Στην πραγματικότητα, η εταιρεία σημειώνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της μηνιαίας δραστηριότητας στις ιστοσελίδες της Yahoo παγκοσμίως, προέρχεται από κινητές συσκευές.
Οι νέες διαφημίσεις θα εμφανίζονται ως sponsored και θα παρέχουν εξατομικευμένες ροές περιεχομένου στους χρήστες.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]