Μολονότι περνούν πάρα πολλές ώρες την ημέρα σε αυτά, οι Αμερικανοί θεωρούν ότι τα social media όπως το Facebook, το Twitter και LinkedIn είναι απολύτως εκνευριστικά.
Σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Αμερικανού Καταναλωτή, τα κοινωνικά δίκτυα όπως το FB και το Twitter έχουν από τις χαμηλότερες αξιολογήσεις μεταξύ των επιχειρήσεων των ΗΠΑ.
Βρίσκονται για την ακρίβεια στην τέταρτη χειρότερη θέση όσον αφορά την καταναλωτική ικανοποίηση, με «βαθμολογία» 71 στα 100.
Η θέση τους είναι χειρότερη μόνο από τις εταιρίες παροχής ιντερνετικών υπηρεσιών (63), τις εταιρίες καλωδιακής/συνδρομητικής τηλεόρασης (65) και τις αεροπορικές επιχειρήσεις (69).
«Οι φόβοι για το απόρρητο της προσωπικής ζωής και ο πολλαπλασιασμός των διαφημίσεων, συνεχίζουν να κρατούν χαμηλά τους δείκτες ικανοποίησης πελατών των social media," καταλήγει η έρευνα του ACSI.
Ορισμένες εταιρίες κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο «μισητές» από άλλες. Το Facebook και το LinkedIn για παράδειγμα, βρίσκονται στις χαμηλότερες θέσεις από τα επτά κοινωνικά δίκτυα που μελετήθηκαν, με βαθμολογία 67 στα 100.
Ούτε το Twitter τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά, με βαθμολογία 69.
Source: planet-greece.blogspot.com