Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν το πρωί από την εταιρεία App Annie, που ασχολείται με τα analytics των app store, το χάσμα μεταξύ iOS και Android όλο και μεγαλώνει κυρίως λόγω της αύξησης...
κυκλοφορίας των iOS στην Κίνα. Από το πρώτο τρίμηνο του 2015, τα έσοδα των iOS App Store έχουν αυξηθεί διεθνώς κατά 70% σε σχέση με το Google Play, από 60% που ήταν το τρίτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με την έκθεση.
Η σημασία της αγοράς της Κίνας στη βιομηχανία των εφαρμογών δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Από τότε που η App Annie, μετράει τα downloads των iOS apps ανά χώρα, η Κίνα έχει ξεπεράσει για πρώτη φορά την Αμερική στα downloads των iOS το πρώτο τρίμηνο του 2015.
Αυτή η αλλαγή δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, αν αναλογιστούμε τις πρόσφατες εκθέσεις για την κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων των iPhones στην Κίνα. Στις αστικές περιοχές, η Apple αντιπροσωπεύει το 25% των πωλήσεων των smartphones το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η ίδια η Apple μάλιστα είπε ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει τα 16 δις δολάρια των πωλήσεων στην αγορά αυτή, ενώ το λειτουργικό σύστημα των κινητών μεγάλωνε χρόνο με το χρόνο σε βάρος των Android. Ακόμα πιο αξιοπρόσεκτο είναι ίσως το γεγονός ότι ο αριθμός των χρηστών που αγοράζουν για πρώτη φορά smartphone και επιλέγουν iPhone, συνεχώς αυξάνεται.
Η «επιδημία» των iOS στην Κίνα, σχετίζεται εν μέρει με τις αυξημένες πωλήσεις των iPhone 6 και iPhone 6 plus που έχουν μεγαλύτερες οθόνες, στην Κινέζικη αγορά, καθώς η ζήτηση για μεγάλες οθόνες είναι εξαιρετικά υψηλή στην Ασία, σύμφωνα με την App Annie. Συγκριτικά, το τέταρτο τρίμηνο του 2014, τα τηλέφωνα με οθόνη μεταξύ 5 και 7 ιντσών αποτελούσαν χονδρικά το 60% των συνολικών αποστολών στην Κίνα, σε αντίθεση με το 40% σε Η.Π.Α αλλά και διεθνώς.
Όσον αφορά τα downloads ανά κατηγορία, οι χρήστες των Κινέζικων iOS, προτιμούσαν εφαρμογές για Παιχνίδια και Φωτογραφίες-Βίντεο, συμπεριλαμβανομένων κάποιων, όπως το Tencent’s Pitu, που έγινε μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του τριμήνου εξαιτίας κυρίως των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, που ενδιαφέρουν την πλειοψηφία των ντόπιων χρηστών- όπως θέματα ομορφιάς, μακιγιάζ και φίλτρα για cosplay . Άλλες εφαρμογές όπως το IN και το Fotoplace τα πήγαν εξίσου καλά την ίδια περίοδο.
Παρόλα αυτά, ενώ τα downloads στην Κίνα ανθούν, οι Η.Π.Α ακόμα έρχεται ακόμα πρώτη στην αγορά όσον αφορά τα έσοδα, σύμφωνα με την App Annie.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]